Sandra Lindholm

I......

Min vardag Permalink0
Helgen. Den har varit bra fast ändå sådär. Jag kommer knappt ihåg vad jag har gjort. Men jag vet att jag varit i strängnäs på fredagen. Vaknade iaf där och sen så for jag till södertälje, halvkrasslig. Myste med älsklingen, kollade på handboll och missade fångarna på fortet typ.
 
Lördag så åkte han och jobbade på dagen. jag åkte och storhandlade för veckan efter att jag somnat om på soffan i en timme, hehe. Så det blev lite tight där ;) Men äsch, lite stress har väl ingen dött av. Jo, varför det blev stressigt. Skulle sitta i seket på älsklingens match åt en annan jesper som jobbar på mitt jobb. Så där satt jag, tyvärr blev det förlust. Och påvägen hem köpte jag lite gott för att muntra upp gubben min. Blev dock jätte dålig på kvällen.
 
Som sen fortsatte på söndagen. Hostig, frusen, snorig, allmänt klen och tyckte synd om mig själv. Så jag åkte hem till mamma&pappa och kurerade mig i sängen med dem och kollade på 3 innebandymatcher från datorn och tvn. Gick tyvärr inte bra slutmässigt i någon match, hahaha...... Var vaken halva natten och sov så länge jag kunde :)
 
puss, sandrisen
Till top