Sandra Lindholm

Sjukling

Min vardag Permalink0
Hej mitt i natten från sjukstugan. Jobbade inte igårnatt då jag hostar, snorar och har ont i hela kroppen. Så från tisdag sov jag från 08.00 till 14.30. Sov 17-18 powernap. Går och lägger mig 22.30 och sover till 11.30. Då är man tamefan inte bra om man kan vända om dygnet sådär. Dock ligger jag ju vaken nu :(

Idag har jag varit tvungen att vara i farten trots krasslig. Varit i Strängnäs i några timmar för att besikta lägenheten. Japp, jag har sagt upp lägenheten! Jag ska bli sambo och Södertäljebo, läskigt men så roligt och härligt! :) så det är typ det jag hunnit med, träffat familjen och kollat handboll sen hem till Södertälje för att kurera. 

Hoppas på att somna snart, och bara ligga i sängen/soffan hela dagen imorgon. Har jätte problem med en axel så vi får se om det blir akuten imorgon, ja så illa är det.

Hoppas alla sovit gott och får en bra dag.
Puss, sandrisen
Till top