Sandra Lindholm

wiiiie, 25 januari

Min vardag Permalink0
Såååååååhär nöjd är jag över dagen. Vill bara skrika ut av glädje men ni får hållas några dagar innan jag berättar en stor nyhet. Allt för att ni ska bli ltie nyfikna mormor&morfar ♥
 
Dagen har varit super. Vaknade upp pigg som tur var. Fortfarande hostig och hes, men det funkar ändå att ha en normal vardag. Jag ställde inte klockan idag, sov så länge jag bara kunde men mamma var snabb att märka att jag hade vaknat. Så 2 ärenden på stan innan jag hämtade ellie och var hundvakt hela dagen.
 
 
Vi tittade på film, åt mat, var ute på promenad, bårkade och sen åkte vi upp till Jennie, Niclas, Julia och Sally. Det gick jätte bra och vi drack saft och pratade massa. Kul att hundarna går så pass bra ihop. SUPER! Sen åkte jag och Ellie hem och hon däckade och sov ett jävla bra tag. hahahahahaha, tar på krafterna att leka. Undra om det känns som att vara bakis för en människa? ;) Då är man ju trött, haha! Jaja, blev avlöst av alla möjliga människor som kom hem sen. Då fick jag fixa lite i min lägenhet och fick sedan åka till södertälje för 2-timmars mys innan jobb. Och nu är snart första natten avklarade :D sista nattveckan!!!!!!!!!!!!
 
puss, sandrisen
Till top