Sandra Lindholm

16-17/7

Min vardag Permalink0

Kan inte säga att jag har semester än ändå. Det kommer ju vara den där söndagsångesten som inte finns som kommer ge mig semesterkänsla. Vädret kan vara varierande, det gör absolut ingenting 😁

Igår lördag så sov vi, inte så länge men ingen klocka behövdes ställas. Vi åkte och handla mat och alkohol för att sen göra oss iordning. Det blev lite ändrade planer men vi åkte till heron, bowlade och åt mat. Vi spelade 2-2 i matcher så det var bra för husfriden 😉 hihi, sen åkte vi och träffade Jespers gäng(mitt också nu hoppas jag☺️) vid kanalen där vi spelade mjölkky och drack. När dem andra drog till Caesars körde jag hem eftersom att jag var nykter.

Somnade gott och vaknade alldeles förtidigt. Det har varit Strängnäs och 25-årskalas idag för Robin! Blir Strängnäs imorgon också 😍👍🏼 tråkigt att sova utan älsklingen bara men det ska jag klara 😃

Puss, sandrisen

Till top