Sandra Lindholm

CAROLINE! <3

Min vardag Permalink0
ÅH, ÄNTLIGEN ONSDAG! Idag har jag försovit mig. Larmet stod på 07.30, sen tror jag att jag snoozar i 9 minuter till men icke. Vaknade 8.45 och hade paniken. Men fan vad jag behövde sova!!!!!!!!!!!!!! Så jag hoppade bara morgonpromenaden innan jag åkte till ica maxi för att köpa en present och blommor.
 
För sen åkte jag till Caroline. Jag faddrade henne på på linje en gång i tiden. Hon kom att bli en jättebravän här på jobbet. Tyvärr fick hon byta skift så vi såg bara varandra i skiftskarvarna. Nu är det så att hon ska ha bebis om 2 veckor. och eftersom jag bor i södertälje och har landat rätt rejält så åkte jag dit för att träffa henne nu när hon går hemma. hon är ju liksom en grym tjej! Så jag fick lunch och fika och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Jag blir så glad av henne och att se henne så lycklig. Sen välkomnar jag snart en till bebis att sukta efter i min vänkrets. ALLA SKA HA BARN! Hihi, inte riktigt min tur än, men man blir allt bra sugen..
 
Åkte direkt från henne i glasberga till jobbet och det tog mig 30 minuter fast det bara ska ta 5 minuter. Jävla brojävel som är sönder. Kö så det hette duga. Men i tid kom jag och snart är den här dagen över. Ska försöka smita tidigt och kolla andra halvleken av fotbollen :) hihi,.
 
puss, sandrisen
Till top