Sandra Lindholm

gymbuddie

Min vardag Permalink0
Det närmar sig, 4½ dagar kvar!!!!!!!!!!!! Egentligen vore det mer nice och säga 3½, men fuck that. Jag hoppas på övertid som fan ;) haha. Idag studsade jag upp ur sängen. Det går jävligt lätt nu att jobba. Spelar ingen roll om linjen går bra eller dåligt, om människorna är trevliga eller otrevlig. siktet är inställt på SEMESTER!

Jobbet gick jättefort igår och jag gick 12000 steg från 05.00 till 15.00, jag är grym! Jag vet inte riktigt var dem stegen kom ifrån, men dem var där iaf. Det är inget roligt på jobbet på somrarna. Det är så varmt, kvavt och klibbigt. Vi kan ju inte riktigt ta av oss kläderna som vi kan ta på oss på vintern när det är kallt... Så trött är jag, mest hela tiden. Varm toch allergier, som det ska vara liksom ;) 
 Därför somnade vi när vi kom hem. Åt mat och åkte sen till gymmet. Uppvärmning, bröst och kondis. Träffade saknade brudar i Jessika, Ahlan, Jäder och Cissi på gymmet. Alldeles för längesen :( Passet gick grymt iaf. Och jag njöt av melonen i soffan framför lotta på liseberg efter. Somnade fort och gott.
 
Får se vad dagen bjuder på efter jobbet :)
puss, sandrisen
 
Till top