Sandra Lindholm

Lördag lördag lördag

Min vardag Permalink0
Ojojojojojojojojojojojoj.  Jag har sovit så dåligt..... Kunde knappt sova igår,  har legat vaken inatt och var fruktansvärt trött och trodde det var ett skämt när klockan ringde imorse. Men upp kom jag, iväg kom jag och frukost innan jobbet fick jag i mig. 
 
Räddaren i nöden; celsius. Så från att ha varit supertrött och helt förstörd så är jag nu pigg och glad. haha. Röra på mig har jag fått gjort så jag är helt lökig också. Bra start på dagen, och jag har skrivit upp mig på ett lördagspass nästa helg också, måste tänka på pengar alltså. Så ska nog göra en dum grej och skriva upp mig på 2 pass, mama! Vi får se hur det går ;)
 
Idag ska iaf jag och älsklingen gå ner en sväng på stan. Han(ja han!) ska shoppa och vi ska väl luncha och bara mysa. Sen på kvällen får vi se om vi ska hänga med några vänner, det är öppet. ha en fin lördag allesammans ♥
puss, sandrisen
Till top