Sandra Lindholm

Mysstund

Min vardag Permalink0
Hej på er sötnosar!
 
Jag har inte sovit något bra sista nätterna och det resulterar i fruktansvärd huvudvärk. Blir värre ju längre dagen går även fast jag dricker mycket vatten och äter mat, surt. Så pepprade i mig 2 alvedon innan jag gick upp till jobbet.

Men när jag vaknade så hade jag inte för ont så jag gick ut 4 km runt scaniasjön. Det är mysigt att gå där faktiskt och det blåser sådär lagom skönt. Första kilometern är dock hemsk för mina vrister. Jag är påväg att ge upp minst 10 gånger innan jag kommit ner till sjön, det är någe sinnesjukt hur ont man kan få..... BAH! men sen kommer gräsplättarna och då kan jag gå på dem :) och skavsår har jag. Men runt kom jag och energi fick jag, så nöjd.
 
När jag kom hem spelade jag roller coaster, kollade på tv, åt mat och sov innan det var dags för jobb. Snart är de 3 första timmarna avklarade, vilket också betyder att de jobbigaste timmarna är över, yeah! Så nu är det nedförsbacka till onsdag, heyhoooo. 
 
puss, sandrisen
Till top