Sandra Lindholm

ny favoritsjö att traska runt

Min vardag Permalink0
 
Hejsan svejsan på er, vilken underbar dag va

Jag startade dagen med en god smoothie framför ett nytt avsnitt av pretty little liars. Många bra serier som jag följer alltså!!!!! När jag smält smoothie litegranna så tejpade jag fötterna i grönt och gick ut på en promenad. Promenad blev för trejde gången runt scaniasjön, men dit och hem har jag bytt väg varje dag. Så idag blev det 4,6 km. 1 km gjorde det ont i vristerna(därav tejpen) och benhinnorna men när jag kommer ner till scaniasjön och får gå på gräs så lättar det.  Då blir det bara njutbart. Kom hem med ny energi och ett taomatfärgat face. Tog en lååååång dusch och fixade mig innan jag tittade på tv med mat. Och vips så var klockan dags för jobb. 
 
Och nu är det alldeles strax lunch för mig. Och jag slutar efter min sena rast vilket betyder hemgång 20.15 idag för att kolla på fotboll. LYCKAN!!!!!!!!!!!!!!!!!! och det är torsdag vilket betyder fredag imorgon.(gör ignet att jag jobbar 5 timmar på lördag!)m För vi ska äta god lunch imorgon, tom tits, yeeeeeees! Håller på och hungrar ihjäl nu så ska springa ner. haaa det :)
 
puss, sandrisen
Till top