Sandra Lindholm

Pannkakor

Min vardag Permalink0
Idag var jag uppe med tuppen. Eller ja, jag kunde inte somna om när jesper åkte till jobbet vid 06.00. Larmet stod på 07.00..... mmmmm. Vilken lång dag det kommer bli ;) Så jag låg och spelade lite spel, kollade instagram, facebook innan jag klev upp för en smoothie och celsius. Tv slogs på och jag kollade på en vlogg(videoblogg) innan jag åkte till gymmet på jobbet. 08.00 satt jag på cykeln och trampade. Kollade på 2 avsnitt av; Jockiboi och jonna - i nöd och lust. Vilka galnar människor men dem är ju klockrena. Ska kolla 2 avsnitt till i eftermiddag, så roligt var det :D
 
JObbdagen hoppas jag går fort. det kommer den göra för det är ju fredag! Vi ska äta på tom tits, och jag suktar redan efter pannkakorna som är fruktansvärt goda där, yummy! Sen finns det ordentligt mat som också ska vara gott, men jag överväger stort att inte ta av det, haha. JA, SÅ SUGEN ÄR JAG PÅ PANNKAKOR!!!!!!!!!!!! 
 I eftermiddag efter jobbet händer inget speciellt vad jag vet, blir en lugn kväll eftersom jag jobbar 6-11 imorgon, hej och hå!
 
Hoppas ni får en bra helg ♥
puss, sandrisen
Till top