Sandra Lindholm

ååååh vilken dag

Min vardag Permalink0


Dag 2 av c9 och jag är såååååååå hungrig. Och har verkligen haft en skitdag påväg till jobbet.... Trodde jag tappat min plånbok påväg till stan och jobbet för den fanns inte där och jag var stensäker på att jag lagt ner den...... När jag letar för 7:de gången i väskan upptäcker jag att jag glömt frukten jag får äta.......... och jag ville verkligen börja gråta och jag orkade inte cykla tillbaka och ta bilen. Men plånboken är hittad hemma av älsklingen och maten kommer han med, så dagen slutar nog bra :) eller njae, det regnar och åskar ute och jag ska cykla hem. hoppas det vänder!!!!!
 
Annars har jag kört 30 minuter cykling, intervaller idag. Var på gröndal och både innan och efter fixade jag några ärenden. PAKET! det är alltid kul ;) hihi. Sovit sådär, så trött idag och hungrigm, jaja, jag får börja äta imorgon :)
 
puss, sandrisen
Till top