Sandra Lindholm

biljävel

Min vardag Permalink0
Inatt eller imorse drömde jag mardröm om jobbet så när jag vaknade vid 4.50 så kände jag inte alls för att somna om. Så jag gick upp, mätte och vägde mig för att c9 nu är klart. och vet ni vad, jag har fan gått ner 3,3 kg dessa dagar. Första gången gick jag ner "bara" 2,1 kg. WOW! Jag är så impad över mig själv. Cm minskade också kring kroppen såklart, men där hade jag inte gått upp så mycket sen sista. Så jag är mer än nöjd ♦
 
 
Så igår var det tisdag va? Jag har verkligen 0 koll på dagarna, haha. Men då kom älsklingen och hämtade mig efter jobbet och vi åkte och hämtade min bil. 10000 spänn fattigare, suger balle. Men nu ska bilen vara i ett bra jävla skick!!!! Kom hem och vi åt mat och sen däckade jag i soffan. Han väckte mig när han skulle åka och spela fotboll och då åkte jag och hämtade ut paket och köpte present till farfar som fyller år i helgen. Sen var det portugal-island på tv innan vi somnade gott. En bra tisdag för mig, men värre för plånboken, hehe, hadeeee.
puss, sandrisen
Till top