Sandra Lindholm

BRA HELG!

Min vardag Permalink0
Fredagen: Bestod av öppet fönster och soffan tills jesper kom hem. Då blev det stängt fönster för då började det tydligen regna?! Vi som skulle till ica maxi för fredagsmys fix fick springa i spöregnet och när vi ska köra ut från parkeringen slår blixten ner i bilen och den dog. Som tur var kunde vi starta bilen igen och komma iväg och handla gotti! Läskigt var det iaf.... Gladdisarna på tv och ganska tidigt i säng.
 
Lördagen: Åkte jag till åker för mat, hundmys och hämtning innan vi åkte till strängnäs. Hängde hos robin innan med mamma&pappa, carina, reine, jesper och emilie. Sen var det dags för bowling. Vi hann med 4 serier, sjukt! Men vi var så duktiga. Jag höll fan på att slå grabbarna, det trodde jag verkligen inte. Robin fick 607 poäng, jesper 597 och jag 588 poäng, så nära var det! Sen gick vi vidaretill tavernan och åt mat. Souvlaki med stekt potatis och tzatsiki, livet!! Så jävla gott det var att det slank ner fort.... Sen åkte jag förbi affären och handlade lördagsmys också. Så hem till gladiatorerna. Vi var uppe till halv 1 på natten efter att ha kollat på the walking dead. Somnade gott.
 
Söndag: och länge. SÅ SKÖNT! och nu var det bara dags att ladda för dop i trosa. Jespers halvsysters barn. Dessutom har jag gått på samma skola som henne, så vi vet vilka vi var innan, skönt! Där var vi 3 timmar och var borta sammanlagt 5 timmar. Åkte hem till fotbollen och båda däckade. Jag kom inte riktigt igång sen och var fruktansvärt trött hela kvällen, men vi körde på som dagen innan och la oss vid halv 1 igen ;)
 
en bra helg ♥
puss, sandrisen
Till top