Sandra Lindholm

folkmassa

Min vardag Permalink0
Igår söndag så startade dagen med en lite längre promenad med hundarna. Sen när alla systrar vaknat hemma satte vi igång och städade på altanen, i köket och i tvättstugan. Vi blev klara i tid och åkte hem till mormor&morfar för att fira i förskott att mormor fyller år ♥ Så där åt dem smörgåstårta medan jag åt en räkpastasallad eftersom jag fortfarande är inne på c9. (idag är det näst sista dagen, woooho!) Sen åkte vi och kasta sopor och förbi coop innan vi var hemma igen. Då kom janniche och sören och hämtade hundarna så då stack dem andra upp til skogen och jag åkte ut till tessan och lämnde hunhalsband och preset med lite snack och sen förbi bella&marcus i nyahuset och dem hade fått upp kök, så snyggt!!! Blev en snabbis bara innen jag åkte hem för att träffa evelina innan hon åkte tillbaka. Då var jennie, julia, niclas och Sally där så vi satt och prata och busade. massa folk den här helgen, haha, för sen kom mamma och pappa hem och då åkte jag till södertälje.
 
ÄNTLIGEN, har längtat hela helgen eftersom att fredagen blev som den blev. När jag kom hem fixade och trixade jag och pussades med älsklingen. åååh, bästa! han hade jobbat och ändå fixat all mat för veckan, vilken dröm jag lever i. Vi landade i soffan tillslut och kollade på the walking dead och efter det fotboll, sen gick vi och la oss tillsammans ♥♥♥♥♥♥
 
Jag har haft en bra helg, hoppas ni också haft det. ♣
puss, sandrisen
Till top