Sandra Lindholm

foten

Min vardag Permalink0
Igår gick jag hem tidigare från jobbet då jag skulle ner till aktiverum och träffa sjukgymnasten. Jag var där för mitt knä men han fick titta på min fot också som har ballat ur totalt. Så troligtvis har jag ett ligament som är stukat eller inflammerat så jag kör högläge och bandage hemma, knas alltså! Men vi utförde dem övningar vi kunde där jag skulle visa hur jag gjorde övningarna och när vi gick därifrån sa sjukgymnasten: "du har en av den bästa knäkontrollen som jag någonsin sett". Ja, tur att mina 6 års slit har gett lite resultat ;) haha.
 
Kom hem och det var tvättstugan som gällde. Älsklingen tog det tunga lastet då jag låg i högläge. Annars hänger vi mest i soffan eftersom det är fotboll hela eftermiddagarna, KUL!
 
puss, sandrisen
Till top