Sandra Lindholm

Midsommar helgen!

Min vardag Permalink0


Jag har inga bilder från midsommar. Iår va vi iaf tillbaka i traditions enlig midsommarfirande. Lite annorlunda sådan med lekar då det skulle regna(fast det inte gjorde det) men jag tror det var uppskattat iaf. Lundavägen på dagen till 19 då jag åkte till Södertälje för att möta upp min kärlek och de andra. Vi var ute länge på gräsmattan, killarna spelade sedan basket, jag och Sara passade barnen  och spelade musikquiz med god dricka när vi kom in sen. Perfekt dag, tack alla ❤️

Midsommardagen så var vi och handla mat till nästa vecka, vi promenerade runt Scania sjön och sedan gick vi över till åströms för att umgås med dem och några till. Jag rörde mig hemåt ganska tidigt då jag inte kände mig i form.

Den extra lediga dagen, söndagen, som verkligen behövdes har spenderats inomhus pga vädret. Matlagning, serier och fotboll 👍🏼

En bra helg 😍

Puss, sandrisen
Till top