Sandra Lindholm

tävling

Min vardag Permalink0
Ännu en dag närmre semster. jag ska inte tjata.... JO DET TÄNKER JAG FAN GÖRA ;) mohaha! dock så tror jag att det är torsdag idag vilket det inte är. Så tyvärr ligger jag en dag före vilket suger.
 
Tisdagen blev det cykel efter jobbet återigen. 12000-steg tävlingen med älsklingen är i full gång och den som inte går mer än 12000 steg varje dag får laga maten på söndagar. Lyckas båda så får vi laga tillsammans, vilket det förhoppnningsvis blir :)
 Iaf så blev det inte många knop gjorda igår. Roller coaster, allsång på skansen, styrelsemöte för honom och sen låg vi i sängen redan strax efter 21, fast vi somnade efter 22.30. SÅ TRÖTT VAR JAG IMORSE.....
 
Idag är det träning tillsammans som gäller och sen är det ju ett avsnitt från PLL som har kommit ut, wiiiiiie. Snart torsdag iaf, jag längtar, för då ska jag umgås med emma ♥
 
puss, sandrisen
Till top