Sandra Lindholm

torsdag

Min vardag Permalink0
Torsdag och det har varit full rulle hela dagen och ändrade planer. Emma följde inte med till strängnäs så efter jobbet åkte jag förbi hedlandet och det var en jävla tur, för jag hittade helt perfekta högklackade skor. BEIGEA, och dem är inte jättehöga och kändes jätteskönt, 250 kronor: KAP!
 
For hem därifrån och åkte till mammas jobb, sista dagen på hennes jobb, och pratade med henne och hennes kollegor. Känns konstigt att hon ska byta jobb, jag har ju liksom också jobbat där. Men jag önskar henne STORT LYCKA TILL på nya jobbet :D Så jag pratade med dem, kramades och sen vidare hem till huset där pappa var hemma. Pratade skit med honom och allmänt innan jag åkte vidare igen.
 
Denna gång till den destinationen som var mest viktig denna dag, åker! Hihi, dels för att träffa mormor&morfar, men den superkvinnan har gjort smörgåstårtor som jag ska bjuda på imorgon på jobbet. Ville dock trycka i mig båda formerna själv för det är så jävla gott. ÅÅÅÅH, det är så gott!!!!!!!! MM, längtar till imorgon. Pratade med dem, kramades och sen åkte jag vidare.
 
HEM. Då kom älsklingens pappa och kristina på kaffe. Vi satt och pratade jobb till barnbarn. När dem hade åkt kunde jag landa och äta mat. Vi kollade på serie och sen fotboll. Nu ska det bli skönt att lägga sig i sängen. :)
 
puss, sandrisen
Till top