Sandra Lindholm

Seriöst...

Min vardag Permalink0
har det bara gått 1 och 1½ timme på jobbet. fyfan, känns som att jag jobbat en hel vecka. Den här natten kommer bli långdragen, satan alltså. Jag som hade tänkt att den skulle svisha förbi, komigenråååå natten! Det är ju sista sen går jag på långhelg igen. Jävla lyxliv jag lever just nu, och jag klagar verkligen inte ;D Är hungrig och behöver sitta och läsa lite sudoku som är min favoritsysselsättning på nattrasterna. Terapi för huvudet och själen. 
 
Onsdagen då, jag sov till hela 15.00. Alltså LIIIIVETS SÖMN VAD JAG SOVIT BRA DENNA VECKA. 7½ timme varje natt denna vecka och det är inte vanligt. Har inte ens behövt tagit powernaps på kvällarna utan har kunnat vara en normal flickvän, haha :D Dock har jag varit lite halvseg idag ändå. var inte sugen alls på att träna så jag följde inte med jesper. Jag tog en promenad till affären istället och köpte fruktsallad, så värt! ;) 
 
 
nu blir det strängnäs torsdag-fredag. Men först lite ärenden i södertälje ;)
puss, sandrisen
Till top