Sandra Lindholm

28-29 maj

Min vardag Permalink0
Allt kändes bara segt på lördag morgonen även fast jag hade saker att göra så som att handla mat. Okej det vara bara det jag skulle göra egentligen, men jag städade också och donade. Sen var jag ju ensam till 18.30 så det kan ju ha med saken att göra, attt bara få sitta hemma och vänta liksom. För jag skulle på fest 18.30 hos Sofie och älsklingen jobbade tills dess och skjutsade mig sen. Hade jättetrevligt hemma hos sofie och det var kul ute också och träffa så mycket folk som man kände. Innan 01-tiden så kände jag att det var dags att rulla hem(som vanligt, jag går alltid hem tidigare. Jag har nog tröttnat på det dära, hahaha.) så älsklingen mötte mig och jag åt 2 panpizzor hemma, tog lite alvedon och vatten och sen somnade jag snabbt som fan. ;)
 
Vaknade upp dagen efter och mår kalasbra! Äter frukost och sminkar mig innan jag åker till åker för lunch hos mormor&morfar och fira morsdag. Älskar alla mammor i min släkt, hoppas ni hade fina dagar ♥ åkte hem sen igen och vi myste med hemköpt mat och lite naturgodis, lyx!
 
 
puss, sandrisen
Till top