Sandra Lindholm

fredagen den 13:onde

Min vardag Permalink0
hellloooooooo friday. du är så välkommen så att jag spricker.Känns dock som onsdag och jag får nypa mig i armen för att inse att det faktiskt är fredag.
 
Kort dag som fan, 6-12.30. UNDERBART! Allt är underbart idag. Jag har väl egentligen inga planer alls för dagen, men bara vetskapen om att man får vara ledig i två dagar(nästan 3, eftersom jag går på natten på måndagkväll) så leker ju livet. fredag fredag fredag i mitt hjärta! Ja, jag skiter i att det är otursdagen, om hoppas alla håller sig hela och rena idag. Håller tummarna för en trevlig flygresa för mamma&pappa ner till luxembuurg och evelina. Ha det bäst!!!!!!
 
Torsdagen var lugn, jag somnade som vanligt och vi gjorde inte alltför mycket hemma. Så jag har inget vettigt att skriva om den dagen ;) haha. 
 
BJuder på en bild istället:
puss, sandrisen
 
 
 
Till top