Sandra Lindholm

Långhelg

Min vardag Permalink0
I fredags så satt jag och Jennifer ute på framsidan hela förmiddagen och solade. Hon pluggade medan jag höll koll på ellie. Sen kom mamma hem och vi åt lunch. Sen begav jag mig hem och vi kollade på Sverige i hockeyVM. Där dem vann i förlängningen. Sen var det let's dance. Jag var så himla trött så jag orkade inte så mycket mer och älsklingen la sig med mig :)

Lördag bestod av att handla mat och sen lagade älsklingen pulled pork så vi var hemma och passade den i 6 timmar. Men så jävla värt när vi åt tacos med pulled pork, mums!!!!!!!!!!! Så vi spelade spel på datorn och mobilerna med tvn på. Jag sov, som jag alltid gör nu förtiden. Allergitider börjar knacka på och jag blir så trött av allt... Sen var det gladiatorerna och familjetrippen på kvällen. Sen somnade vi gott!

Söndagen bjuder på matlagning för matlådor (som är klar) och snart ska vi röra oss mot åströms då killarna ska köpa grill och tjejerna får stanna hemma ;) sen ska vi grilla, jaaaaa!!!! Hoppas ni haft en trevlig helg.



Puss, sandrisen
Till top