Sandra Lindholm

Ljungberg

Min vardag Permalink0
Måndagarna när man ska jobba natt till tisdagen är så lååååånga så det är inte sant. Speciellt om man går och lägger sig med folk som ska upp och jobba dagtid och det gör ju jag eftersom jag älskar att somna bredvid jesper, jag blir lugn och trygg ♥ Så ja, jag vet inte ens vad klockan var när jag vaknade men kanske 9, ne. den var nog tidigare för jag tänkte; "shit, nu ska jag vara vaken i 24 timmar.". så klockan var 8... SHIT! Det är ju hur långt som helst och hur ska man sysselsätta dagen då då?
 
Jo, jag försökte börja kolla på en ny serie på hbo. Men ne den var bedrövlig och inte värd att nämnas så det blir inget mer tittande på den inte. Har städat ur min sminklåda och min sjukhus låda hemma. Kastat sånt jag inte behöver och inte vill ha liksom, även sånt som har gått ut. Sen tog jag en sväng till ica maxi för jag hade fått paket, hemlighet så jag kan inte berätta vad det var men ni kommer får se i framtiden, hehe. Och sen sov jag i 1½ timme, så jag dygnar inte, tack och lov. Sen kom ju min snygging hem och då vilade vi innan vi åt mat framför game of thrones och sen for till gymmet för ryggpass. :) Duschade fort som fan när jag kom hem och kollade på fotboll innan det var dags för jobb, och nu är jag här.... Hoppas veckan går fort, sista nattveckan :D
 
puss, sandrisen
Till top