Sandra Lindholm

mot sherwoodsskogen

Min vardag Permalink0
Nu har jag → duschat → packat väskan  → slagit in paket → fixat mig → pussat älsklingen hejdå och ska nu fara till strängnäs. Först hem till mamma&pappa för att träffa lillekskruttan ellie ♥ Sen hoppas jag vi samåker upp till Jennie&Niclas för kalas. Jullanbullan 1 år och 2 dagar, så stor man kan vara då, hihi. Så ska bli skönt att träffa delar av släkten, hoppas på en mysig stund med ett eller annat gott som hamnar i magen ;) he he.
 
 
ikväll ska jag ju umgås med bella och vi ska förhoppningsvis bowla. Jag har inte orkat ringa och boka så jag hoppas det finns någon bana ledig vid 19-tiden. Behöver jag något roligt känner jag. Synd att gubbarna inte kan vara med, men vi utklassar ju bara dem ändå, haha :D
Så skönt med långhelg, synd att bella jobbar imorgon bara :(
 
puss, sandrisen
 
Till top