Sandra Lindholm

tillbaks på jobbet

Min vardag Permalink0
Ny vecka, 18, EM, kort vecka, javisst! 
 
Jag är tillbaka på jobbet men jag har råkat smittat älsklingen. Citerar "tufft att vara sambo". Ja, vi är ju på varandra hela tiden och har ju liksom ingenstans att ta vägen när vi bor i en etta. Mysigt i sig det, men kanske inte i sjukdomstiderna.....
 
Ingen träning blev det idag dock. Hostar och snorar fortfarande så kände inte att det var någon ide. Dra på sig sjukdom igen vore något. Allt är bara så jävla mycket otur just nu så jag vet inte vart jag ska ta vägen. usch. Så jag hängde framför tvn med serier och var nere på stan en sväng för några ärenden. Roligare än så hade jag inte.
 
Har jobbat på en annan linje idag och har knappt suttit något. Mina fötter och framförallt mitt knä skriker efter viiiiila. Så nu ska jag ta mitt pick och pack och åka hem.
 
Sov gott!
puss, sandrisen
Till top