Sandra Lindholm

Tisdag

Min vardag Permalink0
och återigen dålig sömn. fan fan fan! Testade tillochmed att öppna köksfönstret och hänga över en filt. Det blev mörkare och svalare men jag vaknade 12.40 iaf. Jag förstår inte, snälla söta john blund. Låt mig sova mera, jag klarar inte av att bara ha 5-6 timmar sömn dem här veckorna :( Imorgon ska jag testa att ta ur ett täcke så att jag endast har påslakan som täcke då det är fruktansvärt varmt och jag vaknar typ svettig, skönt att somna till men inte lika skönt att vakna till ;)
 
Så jag kelv upp och tittade på det två sista avsnitten av hit the floor. Har betat av 3 säsonger på ganska kort tid, hahaha. För mycket fritid när man inte tränar. Så nu är det bara the walking dead och game of thrones som vi kollar på tillsammans. Såklart pretty little liars som har uppehåll, sen är det inge mer va? Jag har inte koll iaf :D
 
 
Mötte älsklingen ute och pussades hejdå innan jag åkte till strängnäs för mys innan avång till räkbåt. Jag, mamma, jennifer, jennie och marie drack gott och åt jordgubbar/melon innan vi åkte ner till båten vid ångbåtsbryggan och mellan 19-22 så åkte vi på vattnet till stallarholmen och tillbaka. UNDERBART VÄDER! och räkbåt med räkfrossa, sallad, bröd och god dricka! SAAAAAAAAAAAAAATAAAAAAAAAAAAAAAN VAD GOTT DET VAR. Det där ska jag göra om flera gånger, gör det ni också :)
 
puss, sandrisen
Till top