Sandra Lindholm

trötta tider

Min vardag Permalink0
Shit pomfritt. Det är redan torsdag och i mitt huvud är det bara tisdag, haha. Nu kommer min tid som snurrboll. Trött som tusan hela tiden av allergier och mediciner. Så ni är inte tråkiga, det är andra saker som gör att jag gäspar och är sömnig...
 
Igår var första dagen tillbaka på linjen på jobbet. Skönt på ett vis och inte skönt på ett annat. Vi hade och göra hela dagen. Mina uppgifter gick inte att utföra så jag fick skjuta dem till idag(som heller inte gick att utföra), så jag får skjtua det en dag till. Men tro mig, vi hade annat att göra ;)
 
När jag kom hem bakade jag faktiskt chokladbollar med centergodis i. Det var ju trotsallts chokladbollensdag och det ville vi fira. Behövde lite glädje också, det är tungt nu med allt. Så vi spelade yatzy, kollade på the walking dead och även hockeyn hemma. Älskar att vara hemma och med min kille. Pratade även i telefon med bella så henne ska jag träffa i helgen när jag åker till strängnäs för att vara hundvakt. :)
 
Idag vet jag inte vad dagen bjuder på hemma, men jag är trött så blir väl inte något allt för ansträngande. Ladda för kommande nattperiod nästa vecka. Hoppas ni får en fin dag.
puss, sandrisen
Till top