Sandra Lindholm

london

Min vardag Permalink0
 

London london london. Vi flög från skavsta klockan 06.30 17/11.Resan tog 2½ timme typ. Jesper lyckades sova det mesta av resan inte jag.... När vi landat i stansted tog vi tåg in till london och började promenera till hotellet. bra att man får direktiv vilket håll man ska kolla åt på gatorna. Hade inte det funnits, eller jesper hade jag nog blivit påkörd.. ;)

 
 
 
Hotellet var jättefint och hade riktigt bra frukost. Men när vi kom till london vid 11-12 tiden på dagen så började vi vår långa promenad för dagen...... Vi gick runt och såg allt man behöver se och bara njöt av varandras sällskap!
 
 
Fredagen bestod inte av lika många steg(tack och lov!) utan vi började åka tunnelbanan för mest jespers knäs skull men också för mina fötter. Fredagen bestod av madame taussads och winter wonderland :) SÅÅÅÅÅÅÅ COOLT OCH MYSIGT!!!!!! winter wonderland är i hyde park. Stånd, karuseller, barområden, mat, spel. 
 
Lördagen bestod av köpcentrum och match! Vi satt bredvid ett par äldre svenskar. Jag som hade tänkt ta kort på martin olsson i andra halvlek då han spelade på fel i första. Men han fick rött kort i andra minuten den jäveln......
 
det var julstämning där:
 
och mat åt vi:
 
BÄST HADE JAG DET MED MIN ÄLSKLING! AAAAh, det var så skönt att vara med honom själv i ett annat land där ingen känner oss. Vi fick njuta av varandras sällskap, jag fick se massa nya saker, och jag älskar honom. Vilken födelsedagspresent jag fick ♥  Ska åka till london igen för att njuta, nu var det så mycket nytt för mig. Men summakardemumma, GRYMT!!!!!!!!!!!!!
puss, sandrisen
Till top