Sandra Lindholm

ni får vänta några dagar... ;)

Min vardag Permalink0
Hej hallå! Jag ska göra en uppdatering om london för dem som vill, med massa bilder. Hade en sån jävla underbar helg med jesper ♥ trodde inte att det gick att bli mer kär än vad jag redan var, men alltså WOW vilken kille som har valt att leva med mig. Jag är så lyckligt lottad! ♦

Men nu är jag tillbaka i verkligheten. Vi kom hem i söndags runt lunchtid. Så jag åkte och kollade på innebandy med fannie och sen var det soffan och film till tacos hela kvällen hemma. SKÖNT!
 
Igår måndag hade vi lagdag på jobbet. Vilket innebar att vi inte fick jobba söndag till måndag natt eller måndag till tisdag natt. Det var jobb mellan 8-15.30. Riktigt bra dag får jag lov att säga. Vettiga diskussioner och trevligt sällskap. Dessutom avslutades lagdagen med ett träningspass, HIT-intervaller, mamaaaaa vad jobbigt det var. Trodde jag skulle spy flera gånger, men det höll sig kvar ;) och läs det här; JAG SPRANG FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ 1 ÅR! Lyckoruset var maxat, hihi! På kvällen åkte jag till strängnäs och hängde med evelina som är hemma sin sisa vecka :( Men hon kommer hem snart igen, Lyxigt för oss och henne!
 
idag då. Vi åkte upp till spåret och gick/joggade spåret 4,4 km. Alltså, jaaaaa, jag joggade idag igen. Har jag slagit i huvudet eller vadå? hahaha. sen körde vi sammalagt 3 intervaller i full fart uppför backen. Slut som artist. Vi åkte sedan och myste med farmor och farfar innan jag åkte hem och slog in paket och kollade på serier. Sov sen 2 timmar och laddade för nattjobb. och här är jag nu..... Gäspade när jag gick innanför dörrarna till jobbet, men jag överlever nog. är lite rädd för att inte kunna sova imorgon då jag sov piss sista nattperiod när jag bröt ihop, hehe. Hoppas det går bra. Invänta en lugn onsdag innan det är full fart torsdag, fredag, lördag och söndag :)
 
Återkommer alltså om london när jag har mobilens bilder :) men här är ett smakprov.
 
puss, sandrisen
Till top