Sandra Lindholm

Fredag, lördag, söndag

Min vardag Permalink0

I fredags gick jobbdagen jääääättefort. Så jag fick komma hem till min älskling äntligen och vi åkte på date. Mat och bio på heron, sen somnade vi gott i varandras armar hemma hos hans bror.

-----------

På lördag åkte jag till Tystberga för att vara med och överraska världens bästa Pernilla med en babyshower. Hon blev jätteglad 💙 vi längtar så efter malve! 😍

Åkte hemåt för att snabbt byta om och sen dra på match i Västergård där damerna spelade. Dem vann och jag fick umgås med fannie och mamma 👌🏼

Kvällen blev det Mys framför så mycket bättre 🎼

--------

Igår söndag drog fannie och jag tidigt till
Mall of scandinavia! Min första gång. Jag var förväntansfull och centret hade ju verkligen alla affärer. Presentkort hade jag så jag betalade inte många kronor över det 🙈 1 par jeans, 1 mössa, 1 par leggings, 2 basic tröjor, 2 T-shirtar, present, 1 deodorant och sen en drickyoghurt. Ja, olearys a la carte var det sämsta jag har varit med om. Jag åt tacochips med dipp, väldigt mättande....... vi hade kul iaf 😃
Kom hem i någon timme och duschade innan jag och fannie återigen åkte iväg och denna gång till hölö. Älsklingen hade match som dem vann. Sen somnade jag strax efter 20.30. Är så slut av mediciner och allergier.

Hoppas ni haft en fin helg 🌸💕
Puss, sandrisen

Till top