Sandra Lindholm

Helgen har varit;

Min vardag Permalink0

Fin! I fredags åkte jag till Strängnäs för att fika med mican. Det var såååååå länge sen vi träffades, och det är 3 år sen vi umgicks. Tiden går så jäkla fort, men vi pratade ikapp tiden och nu vet vi vart vi ligger i livet! 😁 vi träffades på café trädgårn där vi alltid hängde förut, hihi. Åkte hen sen på eftermiddagen och myste med älsklingen med tacos och idol ❤️

På lördagen så var det ju fest med världens bästa brudar i Strängnäs 🍾💃🏼 ha de så kul med alla. Vi spelade kort, beerpong, sanning & konsekvens. Det var en galen kväll och jag var hemma 04.20. Slutade dricka vid 23, så jag mådde väldigt bra på natten och på morgonen efter 👸🏼

På söndagen kollade vi på fotbollen innan det var hemgång. Pannkakor och mys för mig och älskling ❤️ nu väntar en rolig vecka för mig!
Puss, sandrisen

Till top