Sandra Lindholm

Luxemburg

Min vardag Permalink0
Tänkte försöka skriva lite om min vistelse hos evelina i luxemburg ♥
 
Fick skjuts till arlanda av mormor & morfar. Lugnet var ett faktum men så fort jag blivit avsläppt och stod inne i arlanda ensam så greps jag av panik som jag aldrig tidigare haft. Jag är oftast den som alltid bokar, tar hand om biljetter, pass, nycklar och sånt. Men att stå där själv, ta hand om sig själv, flyga själv för första gången. Det var jobbigt. Så jobbigt att jag höll på att springa hem till sängen gråtandes.... När jag väl hade checkat in mig själv och väskorna, då infann sig lugnet igen. Jag vet ju hur man gör, jag vet att jag kan. Hahaha. Är inte rädd för att flyga och det var ett litet propellerplan och jag satt vid hjulen, var skit coolt att se :)
Evelinas familjmamma J hämtade upp mig i luxemburg. Kom hem till dem och installerade mig, gosade med Bastian, vi åt, men framförallt fick jag vara med evelina ♥ Vi tittade på tv mest den kvällen. 
 
 
Men fredagen startade med godfrukost som evelina gjorde, okej vi lämnade bastian på dagis innan.  Sen gick vi en liten promenad och åt lunch på oberwish(tror det hette något sånt.... haha) . Lasagna blev det, jättegott! Sen sov jag några gånger innan vi gick till dagiset och hämtade upp Bastian igen. Då skulle vi åka in till stan och hämta biljetter till matchen på kvällen. Åkte hem igen, lagade mat och åt sen var det dags att röra sig mot stan igen. MATCH MATCH MACTH! Först blev det dock en lång marsch med alla svenskar, och vi gick först. NOOOOO, men så var det. 50 minuter gick vi väl och sjöng. Det var en upplevelse och väldigt kul. Matchen i sig var väldigt kall, tråkigt men skönt med 3 poäng. Jag får besök friends någon gång känner jag. Vi njöt när vi kom hem till sängen iaf ;)
 
 
Lördagen sov vi länge. till typ 10, det var verkligen jätteskönt! Idag var det shoppingdags :) Planen på kvällen var egentligen att gå ut, men jag var otaggad och evelina lite sjukis, så det blev andra planer. Vi åkte in till stan och gick där, evelina shoppade massor ;) hahaha. åkte sen en bussresa till achuan och köpte billigsprit och godis. Tillbaka i stan igen och vi shoppade och åt innan vi åkte hem till huset. och då blev det myskväll med cola och godis framför idol och film! SÅÅÅÅÅ mysigt att bara vara vi ♥
 
Söndagen och sista dagen :( Då tog evelina med mig ut till grund, en jättefin stadsdel. Vi gick och fotade, åt mat och bara njöt av varandras sällskap innan det var dags för mig att flyga hem. 
Tack för den underbara tiden evelina, vi ses snart i sverige igen ♥
 
puss, sandrisen
 
Till top