Sandra Lindholm

the botten is nådd

Min vardag Permalink0
Ouf, idag har varit en tuff dag. Jag har brytit ihop 2 gånger i gråt. Varför? jag kan inte sova, och jag blir stressad och känner ångest. Idag vaknade jag varje timme fram till klockan 12... Kände mig så bakis, känner mig sjuk, känner mig värdelös, känner mig som allt dåligt. Blev glad när mamma ringde, men efter samtalet började jag gråta för att hon frågat mig hur jag mår. Sen när älsklingen kom hem, så helt plötsligt började jag gråta. Han sa att jag fick lägga mig senare, och det vet jag att jag får och inte behöver få dåligt samvete över. Men jag vill sova tillräckligt mycket när jag väl sover för att kunna vara vaken och social under resten av kvällen. Idag fick jag prioritera bort träning pga allt det här. Helt slut. Men jag fick sova i älsklingens knä i 1½, så överlever nog natten ändå.
 
Det har alltså inte blivit många knop gjorda idag. Tvättat har vi gjort. Jag glömde tillochmed att äta frukost, så dålig mådde jag..... Men det är sista natten inatt, sen är jag ledig och får åka till mini i luxemburg på torsdag. LYCKA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
puss, sandrisen
Till top