Sandra Lindholm

Idag;

Min vardag Permalink0
Onsdagen var en bra dag även fast jag vaknade för tidigt även denna dag, 12.45. Vid 14.00 var jag hos läkaren för att kontrollera axeln. Hon kunde inte känna något speciellt egentligen, men hon ska ge mig en tid hos ortopeden eftersom jag upplever att något är fel, så det var skönt! :) Åkte hem och vek 3 tvättpåsar innan jag fortsatte dagen.
 Då åkte jag och hämtade upp Jessika så vi kunde åka till affären och handla. Vi hade en dejt idag, tacodejt! Gott som fan! och allt är som vanligt mellan oss även fast vi inte umgås lika flitigt längre. MEN DET FÅR VI FAN ÄNDRA PÅ!!!!!!!!!!!!!!!!! Så vi åt, snackade minnen, kollade på gamla youtubeklipp från förr i tiden på oss själva och pratade om helgen. Verkligen mysstund i 2 timmar, tack! ♥
 
Åkte hem till älsklingen sen och kramades en stund innan han sa till mig att sova eftersom jag sovit dåligt. Så jag sov i lite mer än 60 minuter innan vi fortsatta kramas. Sen var det jobbdags. Åh, vill ha helg! det blir roligheter och jag får mysa och sova med honom. min bästa 
 
nu är det torsdag redan och mitt spinningpass blev inställt så vi får se vad jag hittar på. är fortfarande lite snorig och har skavsår....
puss, sandrisen
Till top