Sandra Lindholm

kämpe

Min vardag Permalink0
 
Startade dagen med ett spinningpass med favoritinstruktören. Satt kvar i omklädningsrummet i en kvart innan jag kunde röra mig. Var så sjukt trött då jag tog i för kung och fosterland ♦ och tur i oturen att jag satt kvar så träffade jag en gammal kollega som jag jobbade med när jag började på astra! Hon började nästan gråta av att se mig, så det gjorde mig glad. 
 Åkte hem och duscha, åt frukost och sen däckade jag i sängen i cirka 1 timme. Det behövdes efter spinning 07.00! ;) Sen tog jag tag i livet, och huvudvärken i mig....... Plockade ur diskmaskinen, vek ihop gårdagens tvättpåsar och fixade sen matlådor innan det var dags för jobb.
 
Städade när jag kom till jobbet, så det gick fort. Nu går tiden dock lite segare, men jag hoppas det vänder. FREDAG IMORGON!
 
puss, sandrisen
Till top