Sandra Lindholm

skynda skynda

Min vardag Permalink0
ååååh ja,jag fick gå hem igår. Så jag åkte och köpte tårta till födelsedagsbarnet och trampade in med lite sång. Han blev glad(det såg ut så iaf, hihi) och vi hade en mysig kväll. Kalsonger, en t-shirt och ett pussel fick han av mig ♦ Så vi hamnade i soffan i varandras sällskap och kollade på fotboll. Det var precis vad jag behövde ♥
 
 
Onsdag idag och jävla vad dagen har sprungit förbi. Tog sovmorgon och hoppade gymmet. Kändes förjävla bra att göra så! ;) Tittade på ett avsnitt av paradise hotel i sängen, gjorde en smoothie och la mig i soffan och kollade på en film. Sen tog jag tag i dagen påriktigt. Åkte till ica maxi och lämnade tillbaka ett paket, och åkte ner och bytte tisha till älsklingen. Sen var det lunch och så somnade jag innan jobbet.
 Nu är det snart fika på jobbet, det har verkligen gått så fort idag!! Det gillar jag, för då är det torsdag snart, och sen fredag :D
 
puss, sandrisen
Till top