Sandra Lindholm

1 timme

Min vardag Permalink0
Godmorgon alla glada och morgonpigga människor! Tisdag idag och ett steg närmre helg 😂
 
Jag tog sovmorgon idag till skillnad mot de tidigare dagar jag jobbat dagtid, men det är ändå inte sovmorgon eftersom jag börjar 9. 06:55 satt jag på spinningcykeln för att trampa ett eget pass. Först till ett youtube klipp på Ellen färnström, sen 1 och ett halv avsnitt på nya säsongen av unga mammor Och till Sist tung musik som jag körde lite intervaller på. Kändes skönt när jag var klar och klev av cykeln. Något som inte var lika skönt var att min rumpa hade domnat bort 😂 Kan inte stå så mycket än pga av axeln, men äsch, känseln är ju tillbaka nu 😃 Dock så spilldes halva min gröt ut i micron så det blev inte mycket till frukost 👎🏼
 
 
 
Jobb 9-17.40 då och sen tvättstuga, matlagning och börja kolla lådorna på vinden. Spännande, ha en bra dag 😃
 
Puss, sandrisen
Till top