Sandra Lindholm

Hej och godmorgon!

Min vardag Permalink0
Vecka 34. Ny vecka och nya möjligheter.
 
Igår så städade vi halva dagen för att sedan ha visning i lägenheten. 11 st sällskap kom dit igår, och det är även visning idag. Så alla får hålla tummarna åt att det går bra.
 
Men annars då. Jo, jag går lite konstiga tider denna vecka med projektet. Måndag: 7-15.40 tisdag-torsdag: 9-17.40 och fredag: 10-17.40. Men nu är vi äntligen inne i produktionen i våra blåa kläder igen. Så skönt att slippa tänka på vad man tar på sig på morgonen, eller att man måste se någorlunda anständig ut, hehe. Så nu börjar det på riktigt tycker jag och jag ser väldigt mycket framemot det. Dock tycker jag det är lite jobbigt då många leverantörer pratar engelska. men det blir väl en lektion det med.
 
Stan och strängnäs-åker i eftermiddag efter jobbet då det är andra visningen idag. Sen passar jag på att göra mina ärenden nu när jag slutar tidigt. Ha en bra dag :)
 
puss, sandrisen
Till top