Sandra Lindholm

KÄMPA!

Min vardag Permalink0
Det blir långa dagar nu. Iof kanske det inte är så dåligt då jag somnar fort om kvällarna och sover i princip HELA nätterna och det var väldigt längesen det hände. Men jag är ju ingen roliga människa och jag vill vara rolig. Jag vill orka vara uppe, jag vill njuta av tiden tillsammans med Jesper. Men det får väl vara såhär i någon-ra månader... HÅLL UT! OCH ENGELSKA PRATAR VI, för leverantörerna är inte all svenskar. träna träna träna, men det är jobbigt att prata engelska när man är så osäker och man måste översätta så pass viktiga saker. KÄMPA!
 
Igår tog vi(JAG!!) tag i och började kolla flyttkartongerna som står på vinden. Blandade känslor då. Men jag inser nu i efterhand: VARFÖR  HAR JAG SPARAT VISSA SAKER????? hahahaha. Och varannan sak jag plockade upp var hjärtsaker. Inga konstigheter och jag fick spara litegranna. hehe. Men det var ju väldigt dammigt igår så jag blev ännu segare av det. Fortsättning följer på genomgång av flyttkartonger.
 

Idag jobbar jag 8-17,40 (Kanske till 19.00) då en leverantör efterfrågat det. Vi får la se. Så jag lär inte göra så mycket ikväll förutom att mysa med älsklingen!!! <3
 
puss, sandrisen
 
Till top