Sandra Lindholm

Hallå

Min vardag Permalink0
Hej hej hej!
nu är det dags för lite text här. Jag har landat i min situation som opererad och allt har gått bra hittills 🤘🏼✨ bott hemma hos föräldrarna men imorgon på min självaste födelsedag så flyttar jag hem! (för några dagar, sen kommer jag tillbaka för att umgås med Evelina, men sen är jag hemma på heltid❤
 
jag gör inget speciellt om dagarna egentligen. Det är från dag till dag hur ont jag har och hur mycket smärtstillande jag tar. Men det är betydligt bättre än sist jag opererades. Ingen svimning eller blödning i sikte än så länge, så jag är jävligt nöjd faktiskt. Inte lika nöjd över att jag kan duscha helT själv men det löser sig med lite hjälp 😏😂 höjdpunkten om dagarna är att träffa Lisa mes familjen. Lisa är snäll och hjälper mig med sprutorna, det går faktiskt bra ☺ Jesper får ta över det där nu, så han får lära sig. Ni förstår hur mycket jag litar på dem människorna som jag låter sticka mig 🙈 
 jag har hopp om livet iaf, och har hittills lyckats få dagarna gå. Sova, äta, tv, äta, tv, mobil, lite luft och sen Lisa med familjen och tv. snart ska jag börja kolla på skam, hihi ☺
 
puss, sandrisen
Till top