Sandra Lindholm

Bebis och vän-gos!

Min vardag Permalink0
Måndag och vecka 5. Ny vecka och nya möjligheter. Efter en skön och underbar helg har jag samlat nya krafter för att ta mig an sista nattveckan på lääänge. Känns helt okej ;) Gick och la mig vid 00.00 och vaknade sista gången vid 11, så jag har fått massa sömn. Sen lyckades jag sova 1 timme och 45minuter på kvällen. Tur för det är jag som styr kotan till jobbet idag, hehe! :)
 

 
Så vad har jag gjort idag förutom att sova? Jo, När jag hade vaknat till liv och fått i mig lite frukost framför tvn så rullade jag mitt arsle ner till Lisa, Sigrid och Asta. Vi pratade, kollade på tv, drack loka, gosade, skrattade och bara var. Sen kom Simpa hem och även Matilda och Lilly kom över. Så mysigt ♥ Efter att ha hängt där i några timmar svängde jag förbi stan för att köpa lite överraskningar och sen traskade jag hem.
 Skalade potatis och la det i blöt innan jag gick upp och satte mig framför serie. Mat och sen somnade jag som sagt innan jag åkte till jobbet. Så nu jävlar kör viiiiiiiii den här veckan.
Nedräkning till mycket nu; 1. Flytta hem!!!!!!!!!!. 2. 25 års kalas. 3. Operation. 4. Födelsedag.
Hoppas ni haft en fin helg.
 
puss, sandrisen
Till top