Sandra Lindholm

du är här

Min vardag Permalink0
T-t-t-torsdag! Som jag har längtat efter dig och nu är du äntligen här. Man blir så lycklig när du kommer för då vet man att det snart är fredag och helg. ÄLSKART!!!!!!!!!!!!
 
Så vad har jag gjort idag? JO, jag sov faktiskt i södertälje med jesper hos hans bror. Han tyckte det var lämpligt då det var snöoväder ute, gullisen! Så hann var uppe och väntade och jag fick massa kramar och pussar och det behövdes verkligen. Så jag klev upp imorse vid 05.45 när han gick upp och åkte då hem till strängnäs där jag hade kläder, mat osv... Men inte gjorde jag något speciellt då, nej, jag kröp ner i sängen och sov till 10.20. hahaha, galet men fyfan vad skönt det var. När jag klev upp var jag jättetrött ändå men satte migoch ritade i 40 minuter innan jag laddade för mat. Fick lite bråttom också, så råkade glömma att plocka upp grejerna som jag slängt på golvet för torkning. förlåt mamma och pappa! hehe. 
 Kom alltså iväg senare då jag var tvungen att utföra lite ärenden i södertälje, dels att svänga förbi lägenheten. Nu står toaletten i köket och hela toan är ful och äcklig och röjd. Hahaha, samma sak med en bit i taket i köket men det blir bra snart :)
 
Nu jobb, eller ja, det är ju typ snart slut! :D FREDAG KOMMER!!!!!!!!!!!!!! :D
 
puss, sandrisen
Till top