Sandra Lindholm

föll ur läge

Min vardag Permalink0
Lille-lördag. Och nu börjar nedräkningen påriktigt till helgen, som alltid! Nedförsbacke! Och idag ska jag få mysa med fina vänner och bebis!!!! ♦
 
Men tisdagen då för er få som är intresserade ;) Då gäspade jag mer än vad jag gäspat sammanlagt på 1 år tror jag, FYYYYYYYYYYYY vad trött jag var. Jag var inte alls sugen på att gymma efter jobbet men jag åkte dit för att få träffa älsklingen :) Ben körde vi och jag hade trötta armar, så i en övning när jag skulle hålla i min stång i benövning så hoppade axeln ur...... Jag var tvungen att slå den i väggen för att få tillbaka den. Finns ju inget skydd för den i axeln så det är väl lätt att få tillbaka den antar jag. SNART ÄR HELVETET ÖVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Så blev lite omotiverad resten av passet pga det. Men glad över lite tid med honom ♥ 
 Åkte sen trött hem till strängnäs, middag tillsammans med föräldrarna sen var jag ensam hela kvällen.. Så jag tog fram min målarbok, satte mig på golvet framför tvbordet, målade och tittade på tv. Sen somnade jag inte sent alls då jag var så himla trött.....
 
Trött och träningsvärk idag alltså, men det blir som sagt en bra dag :)
puss, sandrisen
 
Till top