Sandra Lindholm

Ger dig allt jag har

Min vardag Permalink0
Jag har nog aldrig längtat så mycket att komma tillbaka till jobbet. Det är fan inte nådigt att vara sjuk i 14 dagar, fy för det. Är nu hemflyttad till mamma&pappa då dem idag börjat med renoveringen i lägenheten och vi inte kan bo där. Skönt att det äntligen drar igång, oskönt att vi inte kan bo tillsammans hela tiden!!
 
Så idag har jag tvättat, lagat mat för hela veckan och diskat. Samtidigt har jag spelat högsta volym på spelaren till spotifymusik och dansat runt i huset. Allt för att försöka ha roligt när jag och jesper inte kan vara tillsammans och jag jobbar eftermiddag(som jag inte har saknat!!!). Så då kör vi i 6 veckor till då sen är det dags för operation. nervöst men spännande! Vet inte hur jag kommer hantera eller klara av sjukskrivning så länge men jag hittar nog på några dagliga rutiner, haha! Saknar min kille redan efter 1 dag ifrån honom, illaaaaa. Men nästa vecka då ses viii ♥♥♥♥
 
Men vi körde high five när vi packat ner det sista från köket och toan. och sa att nästa gång vi gör det här då flyttar vi till större. Så låt tiden gå fort för då kommer allt det bra.... Men vi ska till karlstad innan så så fort får det heller inte gå, hihi. 
 
puss, sandrisen
Till top