Sandra Lindholm

same same

Min vardag Permalink0
Nu är vi framme på surtisdagen som mina kollegor brukar säga. Jag förstår inte varför, jag är alltid(oftast) glad på alla dagar även fast jag inte alltid tycker det är så kul att komma hit. Dem kallar mig för solstrålen iaf, och solen blir man ju glad av ;) 
 
Nog om det; Gårdagen var låååååång. Även fast jag fick sovmorgon så var den lång. JÄTTElång! Det gick bra på gymmet med älsklingen efter jobbet. Längesen jag tog i så jag var klenare än vanligt. Vi körde bröst och ltie rygg, men jag känner mest i armarna och axeln idag. Min axel har ju lätt för att ta stryk i övningar som jag måste använda den i. Ganska logiskt..... Men han pushar på mig och jag får till det jag ska göra och känner dagarna efter så jag är nöjd! 
Efter att vi duschat(inte tillsammans, tråkigt ;) hahahah) så hade vi en mysstund vid bilarna innan jag åkte tillbaka till strängnäs. Där jag fick mat, målade och sen kollade på handboll tillsammans med föräldrarna. Mysstund! Somnadesom en stock sen och idag är jag häääääär. Har typ samma schema ;)
 
puss, sandrisen
Till top