Sandra Lindholm

tröttmössa

Min vardag Permalink0
Idag var jag trött när jag vaknade fast jag sovit gott. har lagt upp kuddar bakom ryggen på mig så att jag ska tro att det är jesper som ligger bakom. Dem låg dock på golvet när jag vaknade, han kan inte ha det lätt med mig ;) haha. Men när klockan ringde så tänkte jag: nej varför i helvete ringer du nu????. Men det var ju för att jag skulle tvätta. Jag lyckades somna om efter att jag satt på en tvätt så jag var nöjd.
 
Annars har jag hälsat på farmor & farfar och pratade med dem en stund innan det avr dags att fara hemåt och äta mat innan jobb. FINNS INGEN TID HEMMA ATT GÖRA SAKER NÄR MAN PENDLAR. Hade helt glömt bort det.......
 
Imorgon planerar jag iaf att åka och träna på jobbet innan jag börjar. Måste komma igång igen, håll tummarna för mig :)
puss, sandrisen
Till top