Sandra Lindholm

drömmis

Min vardag Permalink0
Nu har jag varit igång och drömt massor igen.
inatt har jag drömt att jag bott på ett tjejefängelse(orange is the new black stuket!😅) vi har smidit massa planer på att rymma, och vi har lyckats men alltid fått komma tillbaka. Jesper stod ut och stod kvar vid min sida och besökte mig i fängelset. Det fanns en fångvakt som var väldigt intresserade av mig och flörtade med mig. Han visste att jag var upptagen men gjorde verkligen allt för att få mig att komma över Jesper.
 
Så i drömmen bjöd han mig på en Färjestad match i Karlskoga. Jag hade ingenting att säga till om, så jag fick snällt sitta med.... MEN! Jag gjorde ett försök att rymma och blev jagad återigen. 
 
Tokiga drömmar. Drömmen var väldigt jobbig och intensiv så när jag vaknade vid 7 ville jag inte somna om för att förstätta drömma drömmen 😂 Såhär ligger jag och tittar på Jesper när han sover, mitt hjärta smälter varje gång ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
 
Puss, sandrisen
Till top