Sandra Lindholm

7/9-17

Min vardag Permalink0
Hej Torsdag och välkommen till en dag närmre helgen.
 
Och vet ni, nu är gotteförbundet klart! OCH VI BÅDA FIXADE, Pernilla och jag är bäst!! Vi fick en varsin dag som vi kunde äta, då hon fyllde år under denna period. Så jag la in min dag igår, då min älskling fyllde år. Så vi åt bullar och naturgodis, efter tacos. MMMMM! Det var gott, men fan itne värt det då jag hade magknip inatt mellan 2-3 och låg alltså vaken blandat med toabesök. Så jag är sååååååååååå trött idag. Kämpa, en dag kvar! :D 
 
Helgen består av födelsedagsfika och därav bakning. Vi är händiga i vårt hem ;) Men jag ska hålla mig ifrån det. Har ju ett mål fram till 7 oktober. Vi får se, kanske tar en liten paus i helgen för att ladda om. Tar dagen som den kommer iaf. Lite klädesjakt och brevlådejakt på söndag för att sen ska jag kolla på bio med Melanie. Gos.
 
Så ja, jag vill verkligen ha helg. Men rätt så kort dag imorgon, bara 7-13.30 för sen har jag sjukgymnastik.
puss, sandrisen
Till top