Sandra Lindholm

Lillelördag

Min vardag Permalink0
Så var glada allesammans. Det är LILLÖRDAG! Kan man inte börja fira dem dagarna? Det skulle ju vara kul och man skulle se framemot att det blev nya veckor ännu mer. Jag kanske ska skriva ett förslag till riksdagen. Kanske tillochmed att den dagen är en helgdag och man inte får jobba, det ni ;)
 
Nog om det. Igår var jag hos sjukgymnasten. När jag skulle göra armhävningar som är typ 4 övningen så tror jag att mina armar dog. Jag blev så fruktansvärt trött, men jag lyckades slutföra min sjukgymnastik. Så idag vilar jag, men jag har ont i magen ocksååå :(  Men nästa vecka har jag 3 tillfällen bokade men henne :)
 När jag kom hem sprang jag ner direkt till tvättstuganoch sen fick Jesper lösa av mig när jag skulle åka och kolla på innebandy. Evelina, åååh, så kul att kolla på henne igen! :D Strängnäs har nämligen startat ett damlag och dem mötte kolpenäs igår. Blev även vinst med 5-7. KUL KUL KUL! :D
 
Sen kom jag hem lagom till idol och mys med älsklingen. Idag blir en lugn dag i soffan <3
 
puss, sandrisen
Till top