Sandra Lindholm

Som en liten bebis

Min vardag Permalink0
herregud vad bra jag har sovit inatt. Jag har sovit lika mycket som en bebis. Hela 9 timmar blev det. 20.30-05:39, ALLSTÅ JA! Jag var så otroligt utvilad imorse att jag inte märkt att jesper gått upp ur sängen ens. Jag var så himla trött igår, så det var ju sjukt. Och inte trodde jag för en sekund att jag skulle sova hela natten fram till klockan ringde för att jag la mig så tidigt.... MEN DET GJORDE JAG! Segerdans på ingång ;)
 
Men tisdag idag då. Ett steg närmre helgen. Vi har inget speciellt planerat i veckan efter jobbet, förutom min sjukgymnastik som jag hade igår, har idag och på fredagmorgon. Passet gick bra igår. Känner mig stark som tusan och jag tror att jag sover bättre nu för att jag mer och mer kan ligga som jag brukar ligga. Kalas, bara kämpa vidare. Ska försöka ta det lugnt med axeln i flytten :) hihi.
 
puss, sandrisen
Till top